METALART TESLİMAT BİLGİLERİ VE ÖDEME ŞEKİLLERİ

Ödeme Şekillerimiz:

– Havale/EFT Ödeme

İsterseniz siparişinize ait ödemenizi banka havalesi yoluyla da yapabilirsiniz. Sipariş işlemlerinizi havale seçeneğini tercih ederek tamamladıktan sonra, belirtilen tutarı size gösterilen banka hesap numaralarımıza göndermeniz yeterlidir.

– Banka Hesap Bilgilerimiz:

ÜNVANI :Sabri KOCA

BANKA ADI: AKBANK İSTANBUL MECİDİYEKÖY ŞUBESİ

ŞUBE KODU: 1205
HESAP NO: 0113041
IBAN NO: TR 76 0006 4000 00 2050 1130 41

– Siparişim satın aldıktan ne kadar zaman sonra kargolanır?

Siparişleriniz, banka onayı alındıktan sonra 6-8 iş günü içerisinde kargoya teslim edilir. Bayram ve tatil günlerinde teslimat yapılmamaktadır.

Tarafımızdan kaynaklanan bir aksilik olması halinde ise size üyelik bilgilerinizden yola çıkılarak haber verilecektir. Bu yüzden üyelik bilgilerinizin eksiksiz ve doğru olması önemlidir.

Seçtiğiniz ürünlerin tamamı anlaşmalı olduğumuz kargo şirketleri tarafından METALART.COM.TR şirketinin Garantisi ile size teslim edilecektir.

– Siparişim hangi kargo şirketi ile gönderilecek?

Siparişleriniz UPS kargo firması ile hızlı bir şekilde gönderilecektir.

– Kargo ücreti ne kadar?

METALART.COM.TR’den yaptığınız tüm alışverişlerde kargo ücreti ödemezsiniz. Yalnızca çevre çitleri, balkon ve merdiven korkuluğu, dekoratif kapılarda İSTANBUL dışı kargo gönderimlerinde ücret talep edilmektedir.

– Siparişim ben yokken gelirse ne yapmalıyım?

Belirtilen adreste olmamanız durumunda siparişiniz en yakın Ups Kargo şubesine teslim edilir.5 gün içerisinde paketinizi belirtilen şubeden almanız gerekmektedir. Aksi takdirde siparişiniz METALART.COM.TR şirketine iade edilir. İade edilen siparişinizin tekrar gönderilmesini isterseniz kargo bedeli talep edilecek, ödemesi alındıktan sonra adınıza tekrar sevk edilecektir.

– İade ya da Değişim:

İADE ŞARTLARI
Şirketimiz, tüketici haklarını korumakta ve satış sonrası müşteri memnuniyetini en ön planda tutmaktadır. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşayabileceğiniz memnuniyetsizlik, üretim ve servis kaynaklı her türlü sorun, titizlikle değerlendirilmekte ve en kısa sürede çözüme kavuşturulmaktadır.
Ürün iadesi konusunda sizlere daha iyi ve hızlı bir şekilde hizmet verebilmemiz için gerekli olan şartları aşağıda bulabilirsiniz; Bunlardan herhangi birinin eksik olması durumunda ürün iadesi kabul edilmemektedir.

İADE İÇİN İSTEDİKLERİMİZ
1. İADE EDİLECEK ÜRÜN
2. İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN FATURASI (Tüm nüshaları ile birlikte)

1. İADE EDİLECEK ÜRÜN
Hasar görmüş ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
İade edilecek ürünün,7 gün içerisinde teslim alındığı şekilde, standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir.

DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ HAKKINDA
a- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler kusuru ise Ups kargo ile gönderildiği takdirde, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.
b- Kalite Güvence departmanımıza gelen ürünlerin, iade şartlarına uygun ulaştırılması durumunda ürün tutarlarının iadesi, ürünün tarafımıza ulaştığı gün işleme alınacaktır. İadenin hesabınıza yansıma süresi, bankanızın insiyatifindedir. Kredi kartına yapılan iadeler 1-5 gün içerisinde hesaba yansımaktadır.
c- İade edeceğiniz ürünleri Ups kargo firması ile göndermeniz gerekmektedir.

İADE EDİLECEK ÜRÜNÜN GÖNDERİLMESİ
İade edilecek ürün sadece Ups Kargo firması ile gönderilebilir. Bunun dışında herhangi bir kargo şirketiyle elimize ulaşan ürünlerin iadesi ve ulaşım bedeli kabul edilmeyecektir.
Genel iade şartları aşağıdaki gibidir;
– İadeler mutlak surette orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.
– Başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal fatura (sizdeki bütün kopyaları) ve iade sebebini içeren bir dilekçe göndermeniz gerekmektedir. Fatura şirket adına düzenlenmiş ise iade faturası kesilmesi gerekmektedir.
– İade etmek istediğiniz ürün / ürünler kusurlu ise Ups kargo firması ile geri göndermeniz gerekmektedir .Diğer durumlarda ise kargo ücreti size aittir.

SİPARİŞ İPTALİ
Değerli müşterilerimiz yanlış verdiğiniz veya vazgeçtiğiniz siparişlerinizi iptal ettirebilirsiniz. Bazen yoğunluktan mailler geç kontrol edilmektedir. Ürünün kargoya verilmiş olma ihtimali ortaya çıkmaktadır. İptal işlemlerinde ürün kargoya verilmemişse ücretin tamamı işlemi gerçekleştirdiğiniz yöntemle iade edilir. Ürün kargoya verilmişse kargo ücreti veya ücretleri kesilerek iadesi yapılır.

Kullanmakta olduğumuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda sipariş verdiğiniz takdirde, size sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

SATIN ALINAN ÜRÜN BEDELİ ÖDENMEZ İSE:

Alıcı, satın aldığı ürün bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının ürünü teslim yükümlülüğü sona erer.

KREDİ KARTININ YETKİSİZ KULLANIMI İLE YAPILAN ALIŞVERİŞLER:

Ürün teslim edildikten sonra, alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit edilirse ve satılan ürün bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcıya ödenmez ise, Alıcı, sözleşme konusu ürünü 3 gün içerisinde nakliye gideri satıcıya ait olacak şekilde satıcıya iade etmek zorundadır.

ÖNGÖRÜLEMEYEN SEBEPLERLE ÜRÜN SÜRESİNDE TESLİM EDİLEMEZ İSE:

Satıcının öngöremeyeceği mücbir sebepler oluşursa ve ürün süresinde teslim edilemez ise, durum Alıcı’ya bildirilir. Alıcı, siparişin iptalini, ürünün benzeri ile değiştirilmesini veya engel ortadan kalkana dek teslimatın ertelenmesini talep edebilir. Alıcı siparişi iptal ederse; ödemeyi nakit ile yapmış ise iptalinden itibaren 14 gün içinde kendisine nakit olarak bu ücret ödenir. Alıcı, ödemeyi kredi kartı ile yapmış ve iptal ederse, bu iptalden itibaren yine 14 gün içinde ürün bedeli bankaya iade edilir, ancak bankanın alıcının hesabına aktarması bankanın insiyatifinde olmakla birlikte 2-3 hafta sürebilmektedir.

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve kusurlu mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Alıcı, teslimden sonra mal/hizmeti özenle korunmak zorundadır. Cayma hakkı kullanılacaksa mal/hizmet kullanılmamalıdır. Ürünle birlikte Faturanın 2 nüshası da iade edilmelidir.

SATICININ CAYMA HAKKI BİLDİRİMİ YAPILACAK İLETİŞİM BİLGİLERİ:

Ticari Ünvan : Sabri KOCA

Adres:Lütfü Kırdar Bulvarı 75.Mah. 1251 Sok. No:5 SULTANGAZİ/İSTANBUL

Telefon: E-posta adresi : info@metalart.com.tr

Ürün iade adresi :Havaalanı Mah. Uludağ Cad. No:77 Daire:3

Müşteri Hizmetleri: 0212 629 95 14

CAYMA HAKKI KULLANILAMAYACAK ÜRÜNLER:

Alıcının isteği veya açıkça kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan ürün/ürünlerin iadesi söz konusu değildir. Ayrıca Cayma hakkı süresi sona ermeden önce, tüketicinin onayı ile ifasına başlanan hizmetlere ilişkin cayma hakkının kullanılması da Yönetmelik gereği mümkün değildir.